Klachtenregeling

Wat te doen als u een klacht heeft over de praktijk?

Onze praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van het Koninklijk Nederlandse Genootschap voor Fysiotherapie. Heeft u een klacht over uw behandeling of bent u ergens niet tevreden over, dan gaan we er vanuit dat u dat aan ons meldt. U kunt ervan op aan, dat wij uw klacht vertrouwelijk en serieus zullen behandelen. Alleen in overleg met u kunnen we naar een passende oplossing zoeken. Mocht uw klacht niet bespreekbaar zijn met uw eigen fysiotherapeut dan is de andere fysiotherapeut in de praktijk bereid objectief te bemiddelen. Vraag daar gerust naar!

Heeft ook dat geen bevredigende oplossing opgeleverd, dan kunt u uw klacht indienen bij:

Centraal Bureau Fysiotherapie
t.a.v. Klachtencommissie
Postbus 248,
3800 AE  Amersfoort

Tel.  033-4672900

In de praktijk ligt een folder ter inzage.

Veilig naar de fysiotherapeut.Dat doe je zo.

De maatregelen t.a.v. Covid-19 en veiligheid binnen onze praktijk zijn aangepast aan de landelijke normen.
Als extra maatregel dragen de patiënten binnen in de praktijk een mondkapje.
Wij hebben deze, indien nodig, voor u in de praktijk.
Samen doen we er alles aan om verspreiding van het virus te voorkomen.
Wij vertrouwen erop dat u begrip heeft voor de maatregelen.

Nico Oskamp en Karlijn v.d. Poel

· Draag een mondkapje
· Houd 1,5 meter afstand van andere patiënten
· Neem een grote handdoek of hoeslaken mee
· Desinfecteer je handen voor en na de afspraak
· 1 persoon per fysiotherapeut
· Hoest en nies in je elleboog
· Kom niet naar de praktijk bij griep, verkoudheid, koorts of andere luchtwegklachten!